یادواره شهدای دهستان دشتخاک برگزار شد

یادواره ۳۸ شهید دهستان دشتخاک زرند و ۸ شهید گمنام با حضور مسئولان و مردم برگزار شد.

سردار سعید قاسمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در مراسم یادواره ۳۸ شهید دهستان دشتخاک شهرستان زرند و ۸ شهید گمنام با تسلیت فرا رسیدن سالگرد درگذشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر گفت: امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب با مشکلات متعددی از جمله مجاهدین خلق، ساده لوح‌ها و ... مواجه بود؛ اما با توکل به خدا و شجاعت، کار خودش را با قوت ادامه داد و از هیچ قدرتی نهراسید.

او به بررسی ریشه‌های فتنه در دوران انقلاب و بازخوانی مواضع امام خمینی (ره) اشاره کرد و بر لزوم شناخت ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) در جامعه  تاکید کرد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب، ماهیت و هدف اصلی سازمان مجاهدین خلق آشکار شد و این گروه اقدامات پلید تروریستی خود را علیه نظام و ملت شروع کرد، بیان کرد: اقدامات پلید مجاهدین خلق هم اکنون نیز ادامه دارد و اگر هوش و ذکاوت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نبود، انقلاب به اینجا نمی‌رسید؛ زیرا دشمنان قصد دارند، ریشه ولایت فقیه را بخشکانند.

او رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) را شاخصه اصلی راه حق در فتنه‌ها عنوان کرد و گفت: تحلیل و بررسی دقیق اوضاع و مسائل جبهه حق و باطل، شناخت عمیق دوست واقعیو  دشمن و فتنه‌های آن و ... از نیاز‌های مقابله با فتنه‌ها و اقدامات دشمنان انقلاب و اسلام است.

سردار قاسمی در ادامه به فتنه اخیر اشاره کرد و گفت:  داستان فتنه با شعار زن، زندگی، آزادی از همان ابتدا دقیقا برنامه ریزی شده بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: فتنه‌ها در کشور ما تمامی ندارد و دشمن با هر بهانه‌ای به دنبال ایجاد فتنه، تفرقه و ضربه زدن به کشور است و هم اکنون  وظیفه ما این است که  خود را واکسینه کرده و آسیب شناسی فتنه‌ها برای خنثی کردن آن‌ها در اولویت قرار گیرد و راه مقابله با آن‌ها را اجرایی کنیم.

او تصریح کرد:  شناخت ابعاد شخصیتی حضرت امام راحل (ره) و برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از مهم‌ترین راه‌های شناخت جبهه حق علیه باطل است.

این مراسم با برنامه عزاداری و مدیحه سرایی همراه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.